Vorige week was ik voor een healing bij Amanda Hartog, een energetische behandeling waarbij ze blokkades in mijn chakras opspoorde om deze vervolgens meer in balans te brengen. Bijvoorbeeld door blokkades weg te halen zodat energie vrij(er) kan stromen of door juist een chakra die te open staat een beetje meer te sluiten zodat de energie er weer op een gezond tempo doorheen beweegt.

Ik heb de behandeling als heel ontspannend ervaren. Ik voelde zoveel energie stromen en tintelingen door heel mijn lichaam. 

Na afloop deelde Amanda met me dat ze bemerkt had dat mijn hart chakra wagenwijd open stond… en dat ze deze met de behandeling meer in balans had gebracht.

Naar aanleiding daarvan heb ik een dag later onderstaande meditatie voor je opgenomen. Een meditatie voor Projection & Protection of the Heart Center. Een perfecte meditatie om het Heart Center in balans te brengen. De beweging van de armen, die het verlengde van het hartgebied zijn en waarin de hartmeridiaan loopt, benadrukt door de uitwaartse beweging de projectie, en de beweging terug naar de borst, de protectie.

Helaas werkt de microfoon van mijn iPhone op het moment niet zo goed waardoor het geluid, als ik buiten, video’s opneem helaas erg slecht is. Mijn ego was van mening dat ik de video niet kon plaatsen en ik het eigenlijk over moest doen. Maar in het kader van: getting it done is more important than getting it perfect… heb ik besloten de video toch te plaatsen.

Zo doe je de meditatie Projection & Protection of the Heart Center
* Ga zitten in Easy Pose of in kleermakerszit met een rechte rug en een rechte lange nek.
* Breng je handen tegen elkaar voor de borst en kruis je duimen.
* Chant de mantra: AD GURAY NAMEH, JUGAD GURAY NAMEH, SAT GURAY NAMEH, SIRI GURU DEV NAMEH
* Bij AD GURAY NAMEH strek je de armen uit in een hoek van 60 graden omhoog (handen blijven tegen elkaar).
* Bij JUGAD GURAY NAMEH breng je de handen terug voor de borst.
* SAT GURAY NAMEH strek de armen opnieuw uit omhoog in een hoek van 60 graden (handen blijven tegen elkaar).
* SIRI GURU DEV NAMEH breng de handen terug voor de borst.
* Doe dit voor 11 minuten. Adem diep in, hou de adem even vast, adem uit en ontspan de armen.

Veel plezier met deze meditatie.

❤️

Veel liefs, Renée